«Να ιδρυθεί Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Πανεπιστήμιο στη Θεσσαλία» - Δημήτρης Νατσιός
Δεν αρκεί μόνο να πιπιλίζεις τα τσιτάτα “Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους” ή να αποκαλείς τους άλλους “Νενέκους” χωρίς να αναφέρεσαι στην Ιστορία για να μάθει ο λαός πως δικαιολογείται ο όρος σήμερα με επεξήγηση στο χτες. Ο πρόεδρος της Νίκης Δημήτρης Νατσιός μας το διδάσκει αυτό στις ομιλίες του.
Η προδοσία του “Μπέη Νενέκου”
Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους
Πρόκειται για μια από τις πιο γνωστές και πολυσυζητημένες φράσεις του αρχιστράτηγου της Επανάστασης του 1821 Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, που χρησιμοποιήθηκε από τότε έως και σήμερα αμέτρητες φορές, εναντίον ημεδαπών προσώπων ή συλλογικοτήτων που δρουν εναντίον των συμφερόντων της πατρίδας μας.
Η φράση πρωτοειπώθηκε το 1822 από τον Γέρο του Μοριά προς τους κατοίκους των χωριών της Πελοποννήσου, ιδίως της Αρκαδίας, ώστε να τους παροτρύνει να βοηθήσουν στην πολιορκία της Πάτρας. Η επιστολή του αρχιστράτηγου, που συντάχθηκε στις 15 Ιουνίου 1822:
«Εις Ελόγου Σας χωρία της Λιοδώρας, όλα από Ζάτουνα έως Ασπρα Οσπήτια. Ευθύς όπου λάβετε το παρόν μου να ακούσετε την φωνήν του γενναιοτάτου χιλιάρχου Δημητράκη Πλαπούτα, τον οποίον διορίζω με πληρεξουσιότητα να πάρη τα άρματα σας και όλοι μαζύ να ελθήτε το ογληγορώτερον κατά το χρέος σας.
Του έδωσα άδεια δια εκείνους από εσάς όπου δεν θελήσουν να θύση και να απολέση με φωτιά και τζεκούρι, οι δε λοιποί είσθε εις την αγάπην μου και κάμνετε το χρέος σας με προυθυμίαν, και ελπίζω ότι θ’ ακολουθήσετε χωρίς δυσκολίας. Ακολουθήσατε λοιπόν καθώς σας γράφω και ακολουθήσατε τον Καπιτάν Δημητράκη να προφθάσετε το ογληγορώτερον. 15 Ιουνίου 1822, Σαραβάλι εκ της πολιορκίας Πατρών,
- Ο στρατηγός Θεόδωρος Κολοκοτρώνης»
Η ρίζα του πολιτικού, πολιτισμικού και εθνικού προβλήματος της χώρας μας σήμερα
Πιστεύω ακράδαντα ότι η Νίκη και ιδιαιτέρως ο πρόεδρός μας Δημήτρη Νατσιός έχει συλλάβει πολύ καλά την ρίζα του πολιτικού, πολιτισμικού, εθνικού προβλήματος της χώρας μας. Είναι η απώλεια της εθνικής μας ταυτότητας γιατί όλα αυτά τα χρόνια αυτό ακριβώς χτυπήσανε και συνεχίζουν να χτυπάνε μέσω της παραπαιδείας, μέσω των παραδόπιστων πολιτικών και άλλων, μέσω της παραοικονομίας και μέσω των πάντων της “Νέας Τάξης” που κυβερνά ο παράς και το παρα-
Καλά μας τα λες αλλά εμείς έχουμε ανάγκη να ζήσουμε
Κατά την προσωπική μου άποψη κάτι άλλο που πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα στις πατριωτικές, εθνικές ομιλίες της Νίκης για να μην νομίσει ο λαός ότι καλά μας τα λες για την φιλοπατρία και για την Ορθόδοξη πίστη αλλά εμείς έχουμε ανάγκη να ζήσουμε, να εργαστούμε, να δουλέψουμε και τι θα γίνει ;
Να τονιστεί λοιπόν ότι εδώ και δεκαετίες αλλά ιδιαίτερα μετά τα χρόνια του μνημονίου, στόχος είναι ο φτωχοποίηση του λαού και η μετατροπή πολλών σε δωσίλογους και συνεργάτες του ολοκληρωτισμού όπως την περίοδο της κατοχής, γιατί κατοχή βιώνουμε εδώ και χρόνια. Και αυτό το είδαμε και το βλέπουμε στην πράξη από τα έργα τους.
Αφού βάλανε στο χέρι όλες τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και περιουσιακά στοιχεία του κράτους, αφού υπερχρεώσανε τα περισσότερα Ελληνικά νοικοκυριά με αεριτζίδικα δάνεια, αφού διαλύσανε την ικμάδα όλων σχεδόν των ελεύθερων επαγγελματιών, αφού κατέκλεψαν τα ασφαλιστικά ταμεία, έρχονται τώρα για να μας κάνουν όλους σκλάβους της Νέας Τάξης υπηρετώντας δια της εργασίας “τεχνολογικά επιτεύγματα” αντί η τεχνολογία να υπηρετεί εμάς.
Και εκεί πάλι η Νίκη στοχεύει σωστά γιατί αν αποκοπεί ο πρωτογενής τομέας που είναι η Γεωργία και η Κτηνοτροφία, η βάση για όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα, από τους άλλους τομείς της οικονομίας και όπως μας έχουν εγκλωβίσει όλους σαν τα ποντίκια στο λεκανοπέδιο της Αττικής είναι επόμενο ότι θα εξαρτόμαστε από αυτούς που θα παράγουν τα τρόφιμα. Και ποιοι λέτε εσείς ότι θα τα παράγουν, με τι ποιότητα και τι κόστος ;
Να ζήσουμε, να εργαστούμε, να δουλέψουμε ;
Από οποιοδήποτε βήμα ο λαός μας χρειάζεται να καταλάβει, ότι άλλο να ζεις και να αναπνέεις ελεύθερος και άλλο σκλαβωμένος στα πάθη σου και υπόδουλος σε ξένη πατρίδα !
Οδεύουμε, για την ακρίβεια μας οδηγούνε και απλά ακολουθούμε τυφλά, με μαθηματική ακρίβεια σε ένα απολυταρχικό καθεστώς όπου πολύ δύσκολα μπορεί να υπάρξει επιστροφή επειδή η υποδούλωση είναι εκούσια.
Τι να το κάνεις όταν κάποιοι θα έχουν να ζήσουν και τα τρισέγγονά τους και γύρω τους όλοι οι άλλοι θα είναι δυστυχισμένοι. Τι να το κάνεις όταν σήμερα εργάζεσαι για 5 δραχμές και αύριο ζήτημα είναι αν θα σου μένει μία ή δεν θα έχεις δουλειά. Τι αξία τέλος πάντων έχουν όλα αυτά που έχεις μαζέψει σήμερα όταν αύριο δεν θα υπάρχει βιώσιμο μέλλον για τις επόμενες γενεές.