Η νέα ανάποδη κανονικότητα - ΑΡΘΡΟ 1 Στη σειρά αυτή άρθρων θα παρουσιάσω αποσπάσματα από πολλούς συγγραφείς, ομιλητές για να θίξω αυτό το θέμα. Θεωρώ ότι είναι ζωτικής σημασίας για όποιον θέλει να παραμείνει άνθρωπος, πόσο μάλλον να είναι γνήσιος Ρωμιός, Ορθόδοξος Χριστιανός .
Σε τι ανάποδο κόσμο, καλούμαστε να ζήσουμε;
Την δικτατορία την καταλαβαίνεις από την δήθεν αγαθόβουλη ρητορική της για την προστασία του πολίτη - By Sfairika.gr 28 Απριλίου 2023
ΑΡΘΡΟ 1 - ΑΓΟΡΙΑ ΣΤΟ ΝΤΟΥΣ
-
Σχετικά με την προβολή της ταινίας “Αγόρια στο Ντους” σε μαθητές δημοτικού σχολείου της πατρίδας μας από την δασκάλα τους
-
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η ταινία απευθύνεται σε παιδιά Γυμνασίου-Λυκείου και όχι Δημοτικού
-
Τι δήλωσε ο σκηνοθέτης
-
Τα ‘Αγόρια στο Ντους’ αφηγείται μία ιστορία αρσενικής φιλίας, πως δύο πολύ καλοί φίλοι εξερευνούν τις νόρμες της αρρενωπότητας, τι σημαίνει το να ‘γίνεις άνδρας’ και, σε τελική ανάλυση, πως η φιλία τους αυτή δέχεται ταυτόχρονα αμφιβολίες, αλλά και στήριξη από τους ενήλικες γύρω τους. Είναι ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο φιλμ, με πολλαπλά βραβεία στο ενεργητικό του, συμπεριλαμβανομένου του Καλύτερη Ευρωπαϊκή Ταινία Μικρού Μήκους για Παιδιά, από το σημαίνον ECFA (Ευρωπαϊκή Ένωση Παιδικών Ταινιών), το οποίο μάλιστα φέρει την αιγίδα πολλών ευρωπαϊκών κινηματογραφικών Ινστιτούτων, ανάμεσά τους και το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Το ‘Αγόρια στο Ντους’ χρησιμοποιείται καθημερινά σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες σε ολόκληρη** την Ευρώπη και το έχουν δει χιλιάδες παιδιά, από την πρώτη του προβολή, το 2021.
-
Κρίστιαν Ζέτεμπεργκ, σκηνοθέτης
-
Η ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) εγκαλεί στο δημοσίευμα αυτό, το ΙΠΕ (Ινστιτούτο Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης) για την άρνησή του να καλύψει την εν λόγω εκπαιδευτικό και επικαλείται υπερβαλλόντως την “προάσπιση της παιδαγωγικής ελευθερίας” και των “ανθρωπίνων δικαιωμάτων”!
-
ο π. Στέφανος Στεφόπουλος σε άρθρο του θέτει τα παρακάτω ερωτήματα
-
Δηλαδή, αγαπητοί κύριοι και κυρίες της ΟΛΜΕ, εμείς που δεν επιθυμούμε να “παιδαγωγούνται” τα παιδιά μας στο σχολείο μέσω αμφιλεγόμενων ταινιών δεν έχουμε το ίδιο ανθρώπινο δικαίωμα μ’ εσάς; Ή μήπως νομίζετε ότι η παιδαγωγική ελευθερία δεν έχει όρους και όρια;
-
Έγραψαν για “στοχοποίηση εκπαιδευτικού”.
-
Στοχοποίηση είναι το ρεπορτάζ; Στοχοποίηση είναι το συμβάν;
-
Στοχοποίηση είναι η ελεύθερη διατύπωση της διαφωνίας;
-
Στοχοποίηση είναι η υπόδειξη της υπέρβασης του καθήκοντος της εκπαιδευτικού;
-
Στοχοποίηση είναι η διατύπωση γνώμης από τον νόμιμο κηδεμόνα ενός μαθητή;
-
Ποιά δημοκρατία επικαλείστε; Αυτήν που όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι σκοταδιστής; Της δημοκρατίας που χαρακτηρίζει την γνώση παραπληροφόρηση; Αυτήν που χαρακτηρίζει οτιδήποτε δεν μας κάνει ως ”τοξικότητα” και “κιτρινισμό”;
-
Και ποιά” ολόπλευρη” γνώση υποδεικνύετε; Μονόπλευρη είναι η γνώση που θέλετε να προσφέρετε ή μάλλον να επιβάλλετε στα παιδιά. Διαφορετικά, γιατί δεν δίνετε εσείς ως…γνήσιοι δημοκράτες σε λανθάνουσα κατάσταση, προσθέτω εγώ, την επιλογή σε γονείς, που είναι οι κατά νόμον γνήσιοι παιδαγωγοί των παιδιών τους, την δυνατότητα της επιλογής ή της αποχής από τα συγκεκριμένα θεάματα που κι αν ακόμα δεν είναι ομοφυλοφιλικά, όμως παραπέμπουν εκεί και προκαλούν την φαντασία των παιδιών μας;
-
Θεωρείτε, βάσει ποιάς επιστημονικής έρευνας, ποιάς επιστημονικής γνώσης, ότι τα παιδιά από την τρυφερή ακόμα αυτή των 10 οφείλουν να “ψάχνουν” τα όρια της αρρενωπότητας και του ανδρισμού τους και μάλιστα μονόπλευρα, χωρίς την προσφορά και άλλων επιλογών, όπως η αγνότητα και η οριοθέτηση του ανδρισμού απέναντι στο άλλο και όχι στο ίδιο φύλο;
-
Ρώτησαν ποτέ τα παιδιά μας, τα 8χρονα, τα 10χρονα και μεγαλύτερα, τι σκέφτονται αυτά; Τους δώσαμε “βήμα” για διάλογο; Τους δώσαμε σφαιρική γνώση, πολύπλευρη και δημοκρατική, και τα βοηθήσαμε να μάθουν να σκέφτονται, να κρίνουν, να ξεχωρίζουν το καλό απ’ το κακό ώστε όταν φτάσουν σε κατάλληλη ηλικία να αποφασίσουν για τη ζωή τους; Όχι. Καθόλου. Τους δίνετε μονόπλευρη γνώση και μετά τους λέτε να διαλέξουν ελεύθερα και δημοκρατικά αυτά που τους επιβάλλετε και μάλιστα ως δήθεν σχολική γνώση.
-
Επικαλείστε τις γνωστές καραμέλες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας, του πλουραλισμού, της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών (εκτός της Ορθόδοξης πίστης!) και επιβάλλετε μονόπλευρα τον συγκρητισμό, τον οικουμενισμό, την αθεΐα και τον μηδενισμό.
Σχολιασμός
Η προβολή της ταινίας τα “αγόρια στο ντους” ως παιδαγωγικό μέσο, ο κατασκευασμένος κορονοιός στο εργαστήριο και η υποχρεωτικότητα των μέτρων, τα υπερήφανα δικαιώματα των παιδόφιλων, ομοφιλόφυλων κλπ (LGBT), το δικαίωμα για έκτρωση, τα μέτρα αντιμετώπισης των τεχνητών οικονομικών κρίσεων προβάλονται:
- Ως κάτι το τελείως φυσιολογικό-κανονικό
- Ως αναγκαία για την προστασία του πολίτη, της δημοκρατίας, κλπ
- Ως δικαιώματα και προυποθέσεις ελευθερίας
Η Αλήθεια είναι ότι και στις τρεις περιπτώσεις ισχύει το εντελώς αντίθετο. Είναι η ρητορική του ολοκληρωτισμού και αυτή των σοφιστών !