Τι μας απέμεινε ; Αναρωτιέμαι και εγώ όπως ο Βασίλης Σπύρου, ο Σταύρος ο Βιτάλης και άλλοι αυτό το “όταν καταλάβει ο Ελληνικός λαός…“. Κάντε μια βόλτα έξω, κοιτάξτε γύρω σας δέστε αυτόν τον λαό να έχει σκύψει όπως το σκυλί με το λουρί στον λαιμό και την μάσκα που του φόρεσαν, χάνοντας έτσι τελείως το πρόσωπο, την ταυτότητά του. Γελάει η νέα τάξη πραγμάτων, ευχαριστιέται και ο μισάνθρωπος, ο αρχηγός τους, που μας βλέπει όπως ακριβώς μας έβλεπαν πάντοτε, ως κτήνη.
Πολύ ωραίες οι αναλύσεις που κάνουνε πολλοί από εμάς και οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις αν θέλετε, αλλά είναι αυτό το “όταν καταλάβει ο Ελληνικός λαός…“. Στην κατάσταση που βρισκόμαστε οι περισσότεροι δεν μας αξίζει να έχουμε ούτε Δημοκρατία (δεν έχουμε), ούτε ελευθερία (δεν έχουμε), ούτε προσωπική περιουσία (χάνεται και αυτή σιγά-σιγά αφού χάθηκε το θεμέλιο). Τι απέμεινε, μια ισχνή σαν τις αγελάδες πίστη σε έναν Θεό που δεν τον γνωρίζουμε, γιατί δεν μας τον μάθανε και γιατί δεν είδαμε στην πράξη εμάς τους Χριστιανούς να τον διδάσκουν. Και αν από το τελευταίο δεν ξεκινήσουμε, “από Θεού άρξασθε…” να ψάξουμε μέσα μας να βρούμε την χαμένη ταυτότητα, την ξεθωριασμένη σφραγίδα του βαπτίσματος που έχουμε, και πως φτάσαμε έως εδώ με τα λάθη που έκανε έκαστος εξ υμών για το δικό του όφελος, ξεχάστε την σωτηρία της Ελλάδος, είναι απλά ουτοπία. Σήμερα 2021, 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821 δεν υπάρχει Ελλάδα, υπάρχει μόνο μια αποικία των ξένων δυνάμεων με το ίδιο όνομα, οι έπαρχοι και οι ιθαγενείς. Ο εορτασμός φέτος τον Μάρτιο θα είναι τυπικός όπως και παλιά, το ίδιο και ο εκκλησιασμός για πολλούς. Φέτος θα ξαναπούμε κάτι για την ιστορία, να περάσει η ώρα, για το εθιμοτυπικό της υπόθεσης και ύστερα επιστροφή στα ίδια…
Για του Θεού την πίστη λοιπόν και της πατρίδος την ελευθερία, ας έχουμε καλή δύναμη, καλές υπομονές, καλή μετάνοια αδέρφια.
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ
Σχολιασμός
01: 2021-02-05 10:08:49
Σχόλιο στο Facebook: 10225048645431843_10225048649711950 Photo has a real history behind… https://www.pbs.org/wgbh/aia/part1/1h308.html When persons being held as slaves were accused by their masters of insubordination, or of eating more than their allotment of food, they might expect to be fitted with an iron muzzle. In his autobiography, Olaudah Equiano described his first encounter with such a device in the mid-1700s…
”I had seen a black woman slave as I came through the house, who was cooking the dinner, and the poor creature was cruelly loaded with various kinds of iron machines; she had one particularly on her head, which locked her mouth so fast that she could scarcely speak, and could not eat or drink. I [was] much astonished and shocked at this contrivance, which I afterwards learned was called the iron muzzle.”
Slave with Iron Muzzle is an illustration from the 1839 publication, Souvenirs d’un aveugle, by Jacques Etienne Victor Arago.