Λουκέτο ξανά στους ναούς για την τέλεση ιερών ακολουθιών με πιστούς μέχρι 17 Μαίου Αποστάτες ή Συμπαραστάτες ;
Η Εκκλησία ΔΕΝ είναι ο ναός, είναι το ζωντανό σώμα του ζώντος Χριστού και Θεού ημών, είναι οι πιστοί (λαός + κλήρος). Αυτό που πέτυχαν να περάσουν με τα αντίχριστα μέτρα μεταξύ άλλων, το δόλωμα, είναι η αποδοχή ότι το σώμα μπορεί να διασπάται σε κλήρο και λαό.
Και αυτό είναι το σκανδαλώδες, διότι η διάκριση (και όχι η διάσπαση ή ο διαχωρισμός) σε κλήρο και λαό έγινε για να είναι ξεκάθαρο το διακόνημα που αναλαμβάνει ο καθένας μέσα στην Εκκλησία. Ο επίσκοπος έχει το επιπλέον διακόνημα της χειροτονίας, ο ιερέας το επιπλέον διακόνημα του να λειτουργεί, ο ιεροψάλτης να αναγιγνώσκει, ο νεωκόρος να ανάπτει τα κανδήλια, να καθαρίζει, και ούτω καθεξής. Οι επιπλέον αρμοδιότητες που έχει κάθε μέλος της Εκκλησίας το επιφορτίζουν με παραπάνω υποχρεώσεις και ευθύνες και όχι με εξουσίες πάνω στα άλλα μέλη όπως κάνουν εσφαλμένα οι πολιτικοί άρχοντες. “ὁ θέλων πρῶτος εἶναι ἔστω ἒσχατος· ὁ δεσπότης ὡς ὁ διάκονος”.
Ο κλειστός ναός ΔΕΝ είναι το πρόβλημα, θα μπορούσε ο ιερέας ή ο επίσκοπος αν ήθελε να μας καλέσει όλους να συμμετάσχουμε για λειτουργία στην ύπαιθρο ή έξω από τον ναό (έγινε αυτό στην Βουλγαρία και Γεωργία). Το σοβαρό κατά την γνώμη μου κόλλημα είναι όταν ιερείς και αρχιερείς αποκόπτονται από το υπόλοιπο σώμα, λειτουργούν και μεταλαμβάνουν μόνοι τους και βρίσκουν ως πρόφαση τα μέτρα της πολιτείας για να πουν στους πιστούς να κλειστούν στα σπίτια τους και να προσευχηθούν. Αυτό όσο συνεχίζεται, και με τον τρόπο που γίνεται, βαθαίνει το ρήγμα μεταξύ κλήρου και λαού.
Αλλά φαίνεται ότι το γνωρίζει αυτό ο αρχέκακος όφις, και η μία παράταση κλεισίματος των ναών, διαδέχεται την άλλη (σαλαμοποίηση), όλες με κυβερνητικές αποφάσεις και με σιωπηρή αποδοχή από τους επισκόπους. Έτσι λοιπόν σήμερα 28 Απριλίου 2020 έλαβε χώρα άλλη μια παράταση του κλεισίματος των ναών για την Θ. Λειτουργία η οποία αποτελεί και το κέντρο της Εκκλησιαστικής ζωής, άλλη μια αποστασία. Ο “πρωθυπουργός” της Ελληνικής αποικίας ανήγγειλε ότι το λουκέτο στην τέλεση της Θ. Λειτουργίας παρατείνεται για τις 17 Μαίου. Μας επιτρέπουν λέει να κάνουμε ατομική προσευχή στους ναούς, αλλά στην Ορθόδοξο Εκκλησία δεν κάνουμε ατομική αλλά προσωπική προσευχή, και αυτή γίνεται και εντός και εκτός ναού και κατ’οίκον και με άλλους αδελφούς και ο καθένας χωριστά και γενικά αδιαλείπτως.
Ειδικά στην τέλεση της Θ. Λειτουργίας, ακούμε τον ιερέα να αναφωνεί “Μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης προσέλθετε.” Ο Χριστός καλεί τους πιστούς να κοινωνήσουν το σώμα και το αίμα του. Ποιος είναι αυτός που αποτρέπει, που απαγορεύει τους πιστούς να κοινωνήσουν λόγω κορονοιού και λόγω των μέτρων που αποφάσισε η πολιτεία; Σε ποιον κάνουμε υπακοή στην προκειμένη περίπτωση στον Θεό ή στους ανθρώπους; Ποιο είναι το ύψιστο καθήκον των πιστών μελών της στρατευομένης Εκκλησίας;
Δεν έχει κανείς λοιπόν, ούτε οι επίσκοποι, ούτε οι ιερείς το δικαίωμα να παίρνουν απόφαση να κλείνουν τον ναό και να λειτουργούν μόνοι. Και ουσιαστικά δεν παίρνουν εκείνοι την απόφαση αλλά σέρνονται από την πολιτεία για να εφαρμόσουν τέτοιες αποφάσεις. Ούτε κατ’οικονομία, ούτε υπακοή, ούτε τίποτα από όλα αυτά που λένε δεν ισχύει, είναι όλα προφάσεις εν αμαρτίαις.
Ακόμη η συμμετοχή πιστών στην Θ. Λειτουργία μέσω διαδικτύου είναι αξιοθρήνητη, η φυσική παρουσία για να συμπροσευχηθούμε είναι αναντικατάστατη και η Θεια κοινωνία με τον Χριστό, τους αδελφούς και τους Αγίους αδύνατον να πραγματοποιηθεί υπό αυτές τις συνθήκες.
Να με συγχωρέσουν οι πατέρες και οι αδελφοί αν στεναχώρησα κάποιον, προσπάθησα να γράψω την Αλήθεια και τα λόγια που έγραψα βγήκαν από καρδιάς, Χριστός Ανέστη, καλή Ανάσταση
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ
ΥΓ: Όσο αφορά επιστημονικά το θέμα, ειδικά η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος θα έπρεπε να συγκαλέσει επιστήμονες από το εξωτερικό ή και να λάβει υπόψη της και άλλες μαρτυρίες από διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες για την υποφαινόμενη επικινδυνότητα της χαρακτηριζόμενης πανδημίας. Για αυτό το λόγο έχω αναρτήσει στον τοίχο μου κατά καιρούς τέτοιες απόψεις. Το είπαν και ευλαβείς γέροντες Αγιορείτες, ΔΕΝ εμπιστευόμαστε τι λέει η κυβέρνηση και τα όργανά της. Και είναι λογικό αυτό λόγω πρότερου επαίσχυντου βίου και πολιτείας των πολιτκών αρχόντων.